Thursday, December 13, 2007

8 comments:

Anonymous said...

Happy birthday on 12.13
Happy birthday at 12.13

Anonymous said...

樓上那人...
喉嚨好番dd無???
Take care ar!!!!!!

Anonymous said...

你樓上個個唔係喉嚨有事,實情係聲帶有事,發炎呀,所以唔講得野三日

我諗依家好好多了!

投名狀好睇嗎?

12:13a.m. said...

樓上那人...
三日限期已到
唔得再病啦
嗱嗱聲約我哋出黎玩
等你

p.s.投名狀好好好好睇

Anonymous said...

樓上全部人同我聽住:
我已經有返把聲啦,雖則弱d,但好溫柔架,哈哈
可唔可以等聯歡完先至約你地出來,我返回戰地後一定忙到死,比d時間我呀
^_^

12:13a.m. said...

樓上既人聽住
我哋等硬你啦
哈哈哈哈

Anonymous said...

樓上及樓上的人聽住
世界輪流轉
今日終於到我出走戰場
三天啞巴假期終於到手
我已準備享受靜態活動
哈哈哈~~~~~~~~

12:13a.m. said...

樓上及樓上既人再聽住
咁係咪應該輪到我?
點解我病極都唔失聲既?
都係唔好失聲啦
因為就放假啦
我想去唱歌
呵呵呵

p.s.
靜態活動都岩我
時間夾岩請找我